MENUZOEKEN
Bekijk onze foto's

In 2024 bestaat de Petrus Immensschool 50 jaar! Op deze pagina vindt u meer informatie over de jubileumbijeenkomst en -reünie. Ook kunt u zich hier aanmelden.

We stellen het op prijs als u de uitnodiging voor deze dag deelt met uw bekenden, zodat we zoveel mogelijk mensen kunnen informeren over deze reünie.

Informatie

Op D.V. vrijdag 20 september 2024 herdenken we 50 jaar Petrus Immensschool. Deze dag biedt een unieke gelegenheid voor alle oud-leerlingen en oud-collega's om samen te komen en herinneringen op te halen aan een halve eeuw onderwijs.

Het programma begint om 17:15 uur met een speciale jubileumbijeenkomst in de Zuiderkerk; Schoutstraat 1. Alle oud-leerlingen en oud-collega’s nodigen we van harte uit hierbij aanwezig te zijn.

Na de bijeenkomst nodigen we u uit om tussen 18:00-21:00 uur deel te nemen aan de reünie op het schoolplein en in de school zelf. Dit biedt een geweldige kans om oude vrienden en klasgenoten te ontmoeten en herinneringen op te halen. Op het schoolplein kunt u genieten van verschillende hapjes en drankjes.

Als aandenken aan dit jubileumjaar wordt er een glossy samengesteld met herinneringen aan 50 jaar Petrus Immensschool. Deze glossy is tijdens de reünie verkrijgbaar voor een kleine bijdrage van € 2,-. We nodigen u uit om uw eigen bijdrage aan te leveren door leuke foto's uit uw basisschooltijd te delen. U kunt deze foto's eenvoudig hieronder uploaden.

We vragen u bij de aanmelding aan te geven of u een glossy wenst zodat wij het juiste aantal exemplaren kunnen drukken.

Om ervoor te zorgen dat we voldoende ruimte en voorzieningen hebben, vragen we u vriendelijk om u voor 15 juni 2024 aan te melden via onderstaande link.

Tijdens de bijeenkomst zal er een collecte gehouden worden om de onkosten te dekken. Uw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld.

We kijken ernaar uit om u te verwelkomen op deze bijzondere dag!

Wilt u zich aanmelden? Klik dan hier.

Foto`s

We zijn nog op zoek naar leuke foto's uit uw basisschoolperiode. Klassenfoto's hebben we in ons eigen archief. Heeft u foto's die u met ons wilt delen? Upload uw foto dan hier

Schoutstraat 5
4336 HN Middelburg